theBox_logo+baseline_apart_CMYK

Ondernemers in The Box Antwerpen

blank

Labo Mérilo. Het eerste Belgische skincare brand specifiek voor jongeren.

Labo Mérilo is het eerste Belgische skincare brand specifiek voor jongeren (vanaf de puberteit). Het werd opgericht door 2 zussen, Melanie en Charlotte. Melanie, is apotheker en ontwikkelde samen met een Belgisch labo milde maar effectieve producten die enkel de essentie voor de jonge huid bevatten.

In The Box van: 23 juni 2025 – 6 juli 2025

Openingsuren

Maandag 23/06: opening night 17h-21h

Alle andere dagen open vanaf 10h- 18h30 met uitzondering van:

  • Vrijdag 27/06: 10h-21h
  • Vrijdag 4/07: 10h-21h

Locatie

The Box Antwerpen
Kloosterstraat 177
2000 Antwerpen

Wat is de missie van je bedrijf?

Onze missie is om jonge mensen de kennis en het vertrouwen te geven om goed voor hun huid te zorgen. “Because understanding your skin is how you make it glow.”

Hoe bezorg jij jouw klanten een unieke ervaring?

Jongeren krijgen de kans de producten te testen, iets te personaliseren, en al hun vragen die ze in verband met huidverzorging hebben te stellen.

Wie zijn je ideale klanten?

We richten ons op jongeren vanaf de puberteit tot en met de leeftijd waar er meer focus gaat zijn op anti-aging, want daar focussen wij ons niet op. Ouders van jongeren zijn ook van harte welkom.

Wat vind je het leukst aan het ondernemerschap?

Elke dag is anders. Sommige dagen zijn heel uitdagend maar dat maakt het juist leuk. Bovendien is het ook heel fijn om je vrijheid te hebben. Als wij een bepaalde video willen opnemen, moeten we niet eerst toestemming vragen van iemand, we kunnen het gewoon uitvoeren zoals wij willen.

Welk advies heb je voor andere ondernemers?

Laat je goed omringen door een goed netwerk. Dit is zo belangrijk. De juiste mensen op de juiste plaats kunnen je ver brengen. Koester ook de mensen die achter je verhaal staan en in u als onderneemster geloven.

Waar sta je over 5 jaar? Wat zijn je dromen of toekomstplannen voor je bedrijf?

We willen Labo Mérilo laten uitgroeien tot hét grootste Europees skincare brand voor jongeren waarbij we een oplossing bieden voor alle veranderingen van de huid tijdens de puberteit.

Ik koos voor The Box omdat…

dit een ideale test is om te kijken hoe het pop-up concept aanslaat. Zeker omdat we sterk geloven in een pop-up store voor ons doelpubliek en dit iets is wat we ook op langere termijn meermaals willen organiseren.